Ancu s'ellu ci sò 10 000 tippi di scatuli di almacenamento, ma a dimensione hè fissa, ogni volta chì vulete truvà un adattatu per a vostra casa, avete da circà in tutta a reta.

À questu tempu, pensu chì s'ellu ci hè un sustitutu, pò esse persunalizatu secondu a dimensione di a casa cum'è un armariu persunalizatu!Inaspettatamente, ci sò tali cose, parlemu in questu tema.

Chì avete bisognu di urganizà senza una scatula di almacenamento?

L'acrilicu persunalizatu, cum'è u nome suggerisce, hè di fà a tavola acrilica in a dimensione è a forma necessaria per u almacenamentu in casa per persunalizazione.

L'acrilicu hè ancu cunnisciutu cum'è plexiglass, cumunimenti cunnisciutu com'è "plastica trasparente".Attualmente, ci sò parechji prudutti finiti micca persunalizati in i scenarii di l'applicazioni domestiche, è i scatuli di almacenamentu cosmetichi sò i più utilizati.

Chì sò i vantaghji di l'acrilica persunalizata?

U vantaghju maiò vene da a persunalizazione, perchè u caliper pò esse scalatu.Questu significa chì ùn avete micca bisognu di truvà una scatula d'almacenamiento adattata, è pudete sempre adattà à e cundizioni lucali per fà l'uggetti di almacenamento chì sò cumplettamente adattati per a vostra propria casa, cumprese scatuli di almacenamento, tavulini di almacenamento, etc., coperchi di polvere, etc. .

Una volta cumplettamente adattatu, l'acrilico persunalizatu ùn serà micca cum'è una scatula di almacenamento.Induve deve esse spustatu, diventerà un strumentu d'almacenamiento fissu per a famiglia, chì pò riduce i rifiuti è avè un tempu d'utilizazione più longu.

Altri vantaghji venenu da u materiale acrilicu stessu:

A trasmittanza di luce elevata incontra una di e ricerche di u almacenamentu: hè chjaru in un sguardu, cum'è in l'usu di un armariu, quandu si guarda a ropa cumuni, quandu avete bisognu di chjude a pusizione di a robba in un sguardu, se utilizate un scatula di almacenamentu acrilica persunalizata in casa, pudete truvà rapidamente.

A bona prestazione di trasfurmazioni, u mutivu perchè hè acrilicu persunalizatu, micca persunalizatu plastica PP, ABS persunalizatu, hè perchè l'acrilicu stessu hà una forte prestazione di trasfurmazioni, chì pò esse termoformata è machinata.

Altre caratteristiche cum'è a resistenza à l'abrasione, a resistenza à u calore, a colorazione di tintura più faciule, a prutezzione di l'ambiente è inodore, facenu u materiale acrilicu cumplettamente adattatu cum'è un materiale ideale per scatuli di almacenamentu di a casa.

Quali scene di casa sò adattati per a persunalizazione acrilica?

A stampa di sopra hà in realtà mostratu duie scene, una hè a partizione in u casgiu, è l'altru hè l'armadiu.

Inoltre, ci sò più manere di ghjucà cù persunalizazione acrilica:

U listessu hè una partizione, chì pò esse usata in u cabinet.In a stampa, hè utilizatu sopra u fornu per almacenà u pane.U spaziu di almacenamentu hè radduppiatu è hè faciule d'accessu.
U piping sottu u riscaldatore di l'acqua di gasu hè bruttu, bordu acrilicu customizatu per copre, è pudete ancu stampà i vostri mudelli preferiti.
Se tenete qualcosa chì amate è deve esse prutettu da a polvera, pudete persunalizà una tappa di polvera acrilica per prutege senza affettà a vostra apprezzazione.
Ci hè ancu una scena impurtante, cum'è stu tipu di dicurazione chì abbanduneghja grandi spazii o lochi irregolari.Se ùn vulete micca perdi u spaziu, pudete aduprà l'acrilicu persunalizatu per fà usu di questi spazii.

A stampa hè Sumitomo Lancet, persunalizata da l'acrilico, hà fattu un cane di basura, è hà utilizatu u cantonu vacante originale.Per analogia, pò ancu esse fattu in rack, scatuli di almacenamento, etc., specificamente per questi strani spazii.

Sè avete apertu a vostra mente è persunalizà l'acrilico, ci sò modi più meravigliosi di ghjucà.
In più di l'almacenamiento, ci sò persone chì piacenu a struttura di l'acrilica tantu chì anu una pittura acrilica apposta cù un aspettu propiu.Dopu tuttu, a cosa più familiare di i materiali acrilichi sò i fonti di publicità acrilica.

Perchè ùn ci hè micca un grande focu in l'acrilica persunalizata?

Attualmente, l'industria di persunalizazione acrilica hè relativamente matura in u campu di a dicurazione publica, ma hè sempre un ghjocu di esperti in u campu di a decorazione di casa ordinaria.

Avà, sè vo vulete usà l'acrilicu persunalizatu per u almacenamentu secondu a vostra propria dimensione, a prima difficultà chì affruntate hè chì avete bisognu di disegnà è marcà a dimensione da sè stessu.Questa ùn hè micca una piccula sfida per a ghjente ordinaria.

Ci hè duie manere di fà chì a persunalizazione acrilica diventenu cumplitamenti populari.

Unu hè chì, cum'è a persunalizazione di tutta a casa è a persunalizazione di l'armadiu, l'enfasi hè in offline, è i diseggiani sò equipati per chì i diseggiani ponu cuncepisce suluzioni di almacenamentu currispundenti secondu e differenze di ogni casa.

U sicondu hè chì, perchè u almacenamentu di pruvisti ùn hè micca cumplicatu in sè stessu, cum'è l'armarii di IKEA, un pettine di grandezza hè fatta, pre-prodotta è dimensioni è forme cumunimenti usate.Allora hè lanciatu u software di currispundenza d'ingressu faciule d'utilizazione.L'utilizatori ponu creà ordini secondu e so dimensioni, risparmià i costi, migliurà l'efficienza di a produzzione, è sò più adattati per a persunalizazione di almacenamiento induve u prezzu di unità ùn hè micca altu.

In attesa di i prossimi 10 anni, chì pò nutà sta torta indivisa è sorprende à tutti.

Quale almacenamentu ùn pò esse rimpiazzatu da l'acrilica persunalizata?

Di sicuru, ancu s'ellu ci sò tutti i tipi di boni acrilichi persunalizati, avemu da stà svegliu, qualchì almacenamentu hè cumplettamente inutile per persunalizà l'acrilicu.

Prima, s'ellu ùn ci hè micca esigenza speciale nantu à a dimensione, a persunalizazione ùn pò esse prodotta in massa, chì significa "caru".Per certi sustituti chì ponu esse truvati è senza esigenze speciali nantu à a dimensione, u pruduttu finitu hè una bona scelta.


Tempu di post: 13-Jan-2021