Trasmette u 92% di tutta a luce visibile, nisun altru pruduttu ùn offre una trasmissione di luce megliu - mancu vetru.Aghjunghjite à questu a so eccellente resistenza à l'intemperie all'aperto (garantimu chì ùn ci hè micca un cambiamentu significativu in l'aspettu visuale o u rendiment fisicu durante trent'anni à l'aria aperta), a so alta resistenza è a rigidità di tensione, u pesu ligeru è a bona resistenza à l'impattu. vede perchè Clear hè u pruduttu di scelta per l'applicazioni chì necessitanu prestazione visuale critica è durabilità.

Altre proprietà chjave di acrilica Clear includenu:

  • Un acrilicu di superficia dura è brillanti hè unu di i termoplastici più duru è resta esteticamente attraente per assai più tempu cà qualsiasi altri prudutti di fogli di plastica.
  • L'acrilico di sicurezza hè ricunnisciutu internaziunale cum'è un materiale di vetru di sicurezza chì risponde à i requisiti di ANSI Z.97 è BS 6262.
  • Facile da pulisce - a superficia alta lucida di l'acrilico facilita a pulizia, mantenendu i costi di mantenimentu à u minimu
  • Eccellenti credenziali ambientali L'acrilico hè un materiale puro produttu in modu efficiente, micca tossicu cù una longa vita di serviziu.


Tempu di post: 17-aug-2020